My Nuffnang

Wednesday 1 August 2012

Salam Ramadhan!!!

Punyala lama aku update blog ni..ini sbb keje yg byk smpikan aku taktau nk start mana dulu (hihihi) ditambah dgn penyakit TANGGUH keje ni..tup-tup dh 12 Ramadhan dah kita hr ni...

Syukur Ya Allah, masih berkesempatan lg aku berjumpa dgn bulan yg penuh keberkatan ni...semoga Ramadhan kali ini menjadikan kita insan yg lebih baik..insyaAllah...wah!! ada gaya mcm mak aku tak cakap??!!!  hihi....rindu lak kt mak..huhuhu

Ada gak member2 aku yg breastfeeding tny kt aku pengalaman breastfeed bulan2 posa ni..mana yg aku leh jwb, aku tryla jwb..yela, aku pun anak br dua org..kalo dh 12 tu leh la anggap mcm sifu dah...

Bulan2 posa ni aku still keep pumping mcm jadual hari2 lain..mmgla ada penat skit tp nyaris ada Cik Freestyle..hihi..ttg supplement, aku tak amik aper2...just bulan2 posa ni, ni je la yg aku byk ngadap
Chocodate tu giler sedap...aku mkn takleh berenti.dpt lak aku beli satu kotak besar..dlm tu ada 9 gift box mcm kt atas tu..hihi...kwn aku beli terus dr kilang Yusuf Tayyub...so, aku rs inila makanan2 yg memaintain milk supply aku...tp jgn luper lak minum gak air msk byk2...krg, pengsan lak aku taktau..

itu je la...hihi...

No comments:

Post a Comment